środa, 11 września 2013

Elo to ja zawodowa bloggerka. Mam raptem 13 lat ale, czasem po prostu wydaje mi się że jestem o dużo mądrzejsza od osób starszych.W swoim życiu wiele przeszłam.Więc postanowiłam się z tym wami podzielić.Co prawda pod anonimem bo gdyby wszyscy wiedzieli kim naprawdę jestem zdziwili by się.No więc zacznę od początku.Mam wspaniałą rodzinę a przynajmniej tak mi się wydaje.Wiecie chodzi oto że takie to wspaniałe chociaż miałam ciężko, wszyscy mieli do mnie jakieś ''ale''.Zawsze nikt nigdy nie miał do mnie czasu.Nawet w ciężkich chwilach chociaż całe moje życie to ciężkie chwile nikt nigdy się nie przeją mną nie spytał ''Czy wszystko ok.'', ''Może ci pomóc'', ''Damy radę'' ,''Nie martw się''.A zwłaszcza "Kocham Cię''. Ta to czasem bolesne w sumie to moi rodzice wykończyli by mnie nerwowo. Czasem gdy widzę nadjeżdzające auto zastanawiam się co by było gdybym pod nie wpadła oczywiście ''przez przypadek'' ale w życiu są nie tylko takie chwile które cię mają dołować czy coś ale takie które mówią ci dziewczyno bądź też chłopie "Ogarnij się","Co z tobą","Ty to ty''. I chociaż nie wiem czy was to interesuję to właśnie to oznacza to że mamy się nie poddawać. To był mój pierwszy post. Będę w każdą sobotę pisać. Pozdro.


                                                                                              Zawodowa Bloggerka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz